Pas mane nuo Spalio 16-tos stovi vienas item'as. Pirkau is Aliexpress, ktaicas buvo uzdejes 27 days buyer's protection. Tipo jei per 27 dienas neatsiuncia, full refund'a padarys. Nu ka, laukiu, jau ziuriu ir 40 dienu praejo, per trakinga pasizejau, tai siuntinys dar kazkur toli plaukioja. Paprasiau refundo ir prasidejo visi vartymaisi. Pareportinau administracijai, ir vel spyga atkiso, tipo reikia suprasti pardaveja, dabar siuntos yra apkrautos ir t.t. Tai zodziu, moralas tas, kad kitaicais patiketi nereikia ir jie ant terminu ir pazadu tesejimo giliai padeje. Bent jau Aliexpress'e, kiek teko susidurti, tai uzmeta kuo mazesni termina kad pritraukti pirkimus, o gaunasi dar ilgiau nei pas ta kur raso 60 days delivery. Zodziu, cia ne ebay, kur uz pardavejo taisykliu nesilaikyma, ginamas pirkejas. "Andr" <asdasdas@gmail.com> wrote in message news:l755f6$pfl$1@trimpas.omnitel.net... > Ar pas juos dabar nera vel kokiu nors svenciu kuriu metu pastas geria? > Siuntinys is singapuro keliauja jau nuo spalio 24 ir yra tik irasas: > Thu 24.10.2013 15:10 Departure from border point of origin country Swiss > Post SINGAPORE > Jau daryt claima ebayjui ar dar kantriai laukt? >