Mano atveju pirkta is ebayjaus, tai nors tiek pasiseke. "RockW" <no.mail@antispam.com> wrote in message news:l77kui$diu$1@trimpas.omnitel.net... > Pas mane nuo Spalio 16-tos stovi vienas item'as. Pirkau is Aliexpress, > ktaicas buvo uzdejes 27 days buyer's protection. Tipo jei per 27 dienas > neatsiuncia, full refund'a padarys. Nu ka, laukiu, jau ziuriu ir 40 dienu > praejo, per trakinga pasizejau, tai siuntinys dar kazkur toli plaukioja. > Paprasiau refundo ir prasidejo visi vartymaisi. Pareportinau > administracijai, ir vel spyga atkiso, tipo reikia suprasti pardaveja, > dabar siuntos yra apkrautos ir t.t. Tai zodziu, moralas tas, kad kitaicais > patiketi nereikia ir jie ant terminu ir pazadu tesejimo giliai padeje. > Bent jau Aliexpress'e, kiek teko susidurti, tai uzmeta kuo mazesni termina > kad pritraukti pirkimus, o gaunasi dar ilgiau nei pas ta kur raso 60 days > delivery. Zodziu, cia ne ebay, kur uz pardavejo taisykliu nesilaikyma, > ginamas pirkejas. > > > > > "Andr" <asdasdas@gmail.com> wrote in message > news:l755f6$pfl$1@trimpas.omnitel.net... >> Ar pas juos dabar nera vel kokiu nors svenciu kuriu metu pastas geria? >> Siuntinys is singapuro keliauja jau nuo spalio 24 ir yra tik irasas: >> Thu 24.10.2013 15:10 Departure from border point of origin country Swiss >> Post SINGAPORE >> Jau daryt claima ebayjui ar dar kantriai laukt? >> > >