2015-09-29 15:02, MR rašė: > Žinau, kad būsiu apdrabstytas purvais, bet gal ir kokią protingą > mintį kas nors pakiš :) > > Žodžiu, situacija tokia: nuperkamas ebay.co.uk daiktas už 150 svarų. > Iškart apmokama Paypal. Pardavėjas daiktą išsiunčia su tracking > number į Vilnių, Lietuvą. Po 10 dienų daikto negauta. Tracking info > ebay puslapyje rodo daikto vietą: Neuenstein-Aua, Litauen. Tada dar > po kelių dienų tracking info rašo: nepristatyta, nerastas gavėjas. > Dar po kelių dienų: delivered, Neuss, Germany. Visa tai įvyko prieš 3 > savaites. Nei pinigų, nei daikto. Ebay resolution centras parašo: > pardavėjas pateikė čekį, kad daiktas išsiųstas, pinigų negrąžinsime, > case closed. Pardavėjas sako, aš išsiunčiau, case closed. Parodai eBay išrašą su nurodytu pristatymo adresu Vilniuje ir paklausi kodėl pardavėjas išsiuntė į Aua. > Ką daryti? Susitaikyti su +200 eurų praradimu ir niekad nepirkti > ebay? Blyn, siuntimas kainavo 25 eurus! > -- ejs