2015-09-29 15:42, MR rašė: > Tai va tas ir įdomiausia, kad pardavėjo tracking info nurodytas > teisingas siuntimo adresas! O nukeliavo neaišku kur. Taigi pardavėjas > kaip ir nekaltas, bet kodėl aš turiu nukentėti? > > O ebay resolution centras siunčia standartinius atsakymus, aš ne jų > paklausiau, ar jie gyvi žmonės, ar poorly programmed artificial > intelligence:) > I've re-checked the tracking information and I can confirm that a > delivery was attempted to your location. Since they were unable to > deliver the item to you, the item was returned to sender. Please > understand we can only close Item not Received cases in your favour > if the seller didn't actually send the item, or if the seller's > tracking does not show delivery to your location. Siunti eBay savo adresą iš pirkimo formos, siunti trekingo informacija ir klausi kaip Vilnius atsirado Vokietijos viduryje (beje, dėl to neprieštaraučiau). Kitas momentas, siuntinys ne 'returned to sender', bet 'delivered'. Greičiausiai pardavėjas supainiojo trekingo numerius. -- ejs