Teoriskai, ant banko korteles yra parasytas banko numeris ir juo ir reiketu skambinti. Tokios technines problemos nera kliento problema ir ja turetu spresti pardavejas su banku. (Kazkada tokia laida per TV maciau, ten taip aiskino) xxx "sdf" <mano@teo.lt> wrote in message news:gj0alm$qhi$1@trimpas.omnitel.net... > Teko matyti tokia situacija ir idomu kaip paciam reiketu elgtis. > > Uzispyle zmogelis benzino Statoil'e ir norejo apmoketi kortele, bet > operatore pasake, kad korteliu skaitytuvas yra sugedes ir atsiskaitymas > kortelemis negalimas. Jokio skelbimo, kad atsiskaitymas kortelmis > negalimas nera. Statoile ant duru priklijuoti lipdukai su "Visa", > "Maestro" ir dar ten kazkokiais logotipais. > > Operatore zmogeliui siule palikti pasa ar kita asmens dokumenta ir > vaziuoti iki bankomato. Klientas buvo principingas ir sake, kad neturi > teises reikalauti palikti paso, o be to jis nezino kur yra artimiausias > bankomatas ir nesiruosia gaisti laiko jo ieskodamas, o kad neveikia > korteliu skaitytuvas ne jo beda. Kaip baigesi nezinau - bet siaip idomu > kaip tokioje situacijoje reiketu elgtis paciam. > > p.s. Statoil'as buvo uz miesto ir kur artimiausias bankomatas ir bent jau > as nezinau >