Nu tai turėjo lenkai tą traukinį su keičiama važiuokle, važinėjo iš Varšuvos į Vilnių naktimis, Šeštokuose ratus keisdami. Prieš ~11 metų nustojo nes "susidėvėjo". O realiai nustojo nes tuščias jis važiuodavo - keleiviams visai neįdomu tais traukiniais važiuot mokant tiek kiek realiai kainuoja (autobusai net be akcijos dabar taip trigubai pigiau nei pigiausias to traukinio bilietas buvo). 2015.12.21 07:42, Evaldas rašė: > Is to kaip rasai zodi eksploatuoja, tai esi eilinis vatnykas del to ir loji nors pats nesupranti apie ka. O kitas toks pat julius pritaria. > Tipo priversi lenkus, vokiecius, suomius, svedus, norvegus ismest turimus vagonus ir pirkt su keiciama veze ? > > "as" <as@mes.lt> wrote in message news:n56qul$nc9$1@trimpas.omnitel.net... >> Ispanai sukure traukinius su keiciama proveze ir sekmingai ekspluatuoja. O >> lietuviai keicia gelezinkeli ir kisa ten milionus. >> http://www.talgo.com/index.php/en/cambio_a.php >> http://www.membrana.ru/particle/16344 >> >> >