Be to kelionė nebuvo greita: tas keitimas užtrukdavo ar tai ne 30min - tiek laiko traukinys galima sakyti stovėdavo vietoje. O ir iki Suvalkų lėtai važiuodavo, nes ruožas lyg ir nebuvo geros kokybės. Vaidas On 2015.12.21 09:03, alm wrote: > Nu tai turėjo lenkai tą traukinį su keičiama važiuokle, važinėjo iš > Varšuvos į Vilnių naktimis, Šeštokuose ratus keisdami. Prieš ~11 metų > nustojo nes "susidėvėjo". O realiai nustojo nes tuščias jis važiuodavo - > keleiviams visai neįdomu tais traukiniais važiuot mokant tiek kiek > realiai kainuoja (autobusai net be akcijos dabar taip trigubai pigiau > nei pigiausias to traukinio bilietas buvo). > > > 2015.12.21 07:42, Evaldas rašė: >> Is to kaip rasai zodi eksploatuoja, tai esi eilinis vatnykas del to ir >> loji nors pats nesupranti apie ka. O kitas toks pat julius pritaria. >> Tipo priversi lenkus, vokiecius, suomius, svedus, norvegus ismest >> turimus vagonus ir pirkt su keiciama veze ? >> >> "as" <as@mes.lt> wrote in message >> news:n56qul$nc9$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ispanai sukure traukinius su keiciama proveze ir sekmingai >>> ekspluatuoja. O >>> lietuviai keicia gelezinkeli ir kisa ten milionus. >>> http://www.talgo.com/index.php/en/cambio_a.php >>> http://www.membrana.ru/particle/16344 >>> >>> >> >