Kitaip sakant architektas paruoš tipinį popierių ir sąvininkas parašus sudeda.. O su pridavimu tada kaip? Sąvininkas fiziakas, įgaliojimui notaro reik, arba knistis internete.. Sutart manau įmanoma, bet paprasčiau be to :) Yra minčių? P.S. oftopikas truputi, bet gal kas susidūrė kokios reikia patalpų paskirties vet. klinikai? Kai kurie supermaminiai šaltiniai užsimena kad išvis užtenka paslaugų.. On 2016.01.17 17:37, ejs wrote: > 2016-01-17 17:31, cD-r0m rašė: >> Norint keisti patalpų paskirtį nuomotose patalpose (savininkas sutinka), >> kokių popierių reiktu iš savininko pusės, kad jį mažiau klibint? >> Įgaliojimo nuomininkui, architektui, ar šiaip gal kokio sutikimo, kad >> nuomininkas gali savo nuožiūrą vykdyti procesą ir savininkas >> neprieštarauja? > > paskirties keitimo projektą bent jau anksčiau turi rengti savininkas. > Reikalingas standartinis dokumentų ryšulėlis ir patvirtinimas įsakymu > (jei savininkas juridinis asmuo). > Net ir remonto projekte geriau užsakovu įvardinti savininką nei nuomotoją.