Net nzn ar verta gilintis, tiesiog paziurek ka pasiulys, jei netenkins, pagrasink chargeback'u, turetu grazint tada babkes. Tik visa laika laikykis pozicijos, kad ne tavo kalte del pakuotes atidarymo, neturejai pagrindo nepasitiket pardaveju ir t.t. "GS" wrote in message news:n9nl37$pu6$1@trimpas.omnitel.net... Turėjau nelaimę apsipirkti mobileshop.eu. Reikėjo dviejų kortelių telefono, tokio LT nebuvo. Užsakius atkeliavo modelis su viena kortele. Modelio ant dėžutės nepaskaičiau, pakuotę atidariau. Tik atidaręs pamačiau, kad gavau ne tai, ką užsakęs. Susisiekiau su pardavėju, išsiunčiau telefoną atgal per siuntų tarnybą, kad būtų greičiau ir patikimiau. Pasirodo, pardavykla reziduoja Vengrijoje. Iš ten gavau atsakymą, kad pakuotė pažeista, o jų taisyklės rašo "If the ordered product is returned in identical (undamaged condition) MobileShop will refund a full amount of the purchase price to the customer. Open, used or products in impaired condition will be assessed additionally." Žodžiu, jie ketina man paskaičiuoti, kiek gi turėsiu primokėti už keitimą. Galvoju, kad tai yra neteisinga. Vengrijoje irgi turėtų galioti europinės vartotojų teisių nuostatos, kur netgi reikalavimas grąžinti prekę originalioje pakuotėje turėtų būti vertinamas kaip ‘unfair contract term’. O čia tik praplėštas šoninis lipdukas. Jeigu mąstau teisinga kryptimi, tai gal kas užvestų ant kelio į konkrečius teisės aktus? Būtų galima argumentuotai atsirašyti. Ačiū.