>> >> Tik aš, prisiskaitęs Lino, parašiau jiems, kad jokio organizatoriaus >> nepažįstu, bilietas pirktas iš jūsų, duokit pinigus. Laukiu atsakymo. Po >> 3Lt už bilieto pardavimą tai akivaizdžiai negražins. > Klausyk daugiau manes. Ypac, kad iki galo neissikalbejom :) Seip klausimas Ale paveikė. :) Į pirmą užklausimą atsakė gana greit, į antrą atsakymo nėra iki šiol. Manau, kad ir nebus. > ant uzbarstymo - ar ant bilieto yra grazinimo tvarka ? Abejoju. Nera - > bilietai.lt ciulpia. Žinoma, kad nėra. Yra tik "Organizatorius". Bet kokia nauda iš čiulpimo? Kasose mergaitės mirksės akim ir pinigų neduos. Centriniame ofise irgi ką nors šnekės, bet irgi neduos. Vartotojų teisės sakė, kad lyg ir nėra kažkokių konkretesnių įstatymų per kiek ir kaip turėtų gražint pinigus už nesuteiktą paslaugą.