Truputi lygini bulbes ir apelsinus. Aš apie konkretaus gedimo šalinimą, kuris serviso vertinimu užtruko ilgiau, nei buvo sutarta ir jie nori už tai daugiau. Tu - apie papildomus darbus, atsirandančius kliento pageidavimu, bet be jo informavimo, kiek jam tai kainuos. "Splitas" <splitasNOSPAM@mail.lt> wrote in message news:h2fofi$bc$1@trimpas.omnitel.net... > atleisk, bet niekaip nesuprantu, kaip gali kazkoki konkretu atveji perkelt > visumai... > > O jei klientas "prie to pacio dar ir ta padarykit..." "oi ir sita dar > reiktu"... "va, dar sitas yra - viskas ok, darykit, as sumokesiu" Cia tiek > teiseje, tiek ir auto galioja beje. > > O paskui reikia validolio, kai saskaita pamato. Todel dabar del BET kokio > nukrypimo sakom kiek tai papildomai kainuoja ir kiek bus viso galutine > suma - todel samata ir daroma maziausiai 2 kartus... > > -- > pagarbusis Splitas > ________________ > Subaru Outback '06, 2.5, Juoda, MT > Saab 9-5, '99, 2.0 Ecopoweris, > Mėlynas, bet šiaip tai žalias > "Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message > news:h2fknl$ph7$1@trimpas.omnitel.net... >> Taip, bet tos valandos yra gamintojo tiksliai išmatuotos ir surašytos į >> aptarnavimo vadovus. O ne taip, kad kiek su klientu susitarei, o po to >> pasakom x2 ir žiūrime, kaip klientas reaguos. >> >> "Splitas" <splitasNOSPAM@mail.lt> wrote in message >> news:h2fjb5$n3a$1@trimpas.omnitel.net... >>>o ka?... nustebsi gal, bet autoremonto kaina is esmes valandomis ir ju >>>tarifais matuojama... su ta salyga, jei ne garaziukas yra >>>remontuotojas...:) >>