jei uztrunkama ilgiau nei tavo yra ivertinta, klientas turi moket maziau...period. cia normaliai taip turi but. Tik garaziniai sumasto dirbu ilgiau nei taremes> tai ir lupsiu pinigu daugiau... -- pagarbusis Splitas ________________ Subaru Outback '06, 2.5, Juoda, MT Saab 9-5, '99, 2.0 Ecopoweris, Mėlynas, bet šiaip tai žalias "Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message news:h2hj1u$hnm$1@trimpas.omnitel.net... > Truputi lygini bulbes ir apelsinus. Aš apie konkretaus gedimo šalinimą, > kuris serviso vertinimu užtruko ilgiau, nei buvo sutarta ir jie nori už tai > daugiau. > > Tu - apie papildomus darbus, atsirandančius kliento pageidavimu, bet be jo > informavimo, kiek jam tai kainuos. > > "Splitas" <splitasNOSPAM@mail.lt> wrote in message > news:h2fofi$bc$1@trimpas.omnitel.net... >> atleisk, bet niekaip nesuprantu, kaip gali kazkoki konkretu atveji perkelt >> visumai... >> >> O jei klientas "prie to pacio dar ir ta padarykit..." "oi ir sita dar >> reiktu"... "va, dar sitas yra - viskas ok, darykit, as sumokesiu" Cia tiek >> teiseje, tiek ir auto galioja beje. >> >> O paskui reikia validolio, kai saskaita pamato. Todel dabar del BET kokio >> nukrypimo sakom kiek tai papildomai kainuoja ir kiek bus viso galutine >> suma - todel samata ir daroma maziausiai 2 kartus... >> >> -- >> pagarbusis Splitas >> ________________ >> Subaru Outback '06, 2.5, Juoda, MT >> Saab 9-5, '99, 2.0 Ecopoweris, >> Mėlynas, bet šiaip tai žalias >> "Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message >> news:h2fknl$ph7$1@trimpas.omnitel.net... >>> Taip, bet tos valandos yra gamintojo tiksliai išmatuotos ir surašytos į >>> aptarnavimo vadovus. O ne taip, kad kiek su klientu susitarei, o po to >>> pasakom x2 ir žiūrime, kaip klientas reaguos. >>> >>> "Splitas" <splitasNOSPAM@mail.lt> wrote in message >>> news:h2fjb5$n3a$1@trimpas.omnitel.net... >>>>o ka?... nustebsi gal, bet autoremonto kaina is esmes valandomis ir ju >>>>tarifais matuojama... su ta salyga, jei ne garaziukas yra >>>>remontuotojas...:) >>> >