Tai kame problema, jei sutiko pakeisti į naują? "Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:h4cq3o$qr9$1@trimpas.omnitel.net... Pirkau superduper titaninę Woll keptuvę internetu, gavau 3 metų garantiją neprisvylančiai dangai, po 1,5 metų danga atrodė kaip 5 metus drožtos tefloninės keptuvės, veikė lygiai taip kaip ir atrodė. Nunešus į garantinį, Vilniaus skyriaus vadovas sakė jo, pasitaiko tokio broko, pakeisim be problemų. Kad sutinka pakeisti, parašė raštu. Man paprašius bapkių, vietoj titaninio teflono valgymo, jas duoti atsisakė, motyvų nepateikė. Į reikalavimo raštu atsakė, kad keptuvė sugedo dėl mano kaltės. Kas juokingiausia, ne maisto produktų inspekcija į mano skundą surašė atsakymą, kuriame argumentai yra du: 1) Lietuvoje nėra ekspertų, galinčių nustatyti keptuvės funkcionalumą ir 2) vartotojui piktnaudžiauti savo teisėmis taip pažeidžiant pardavėjo teises yra draudžiama pagal Civilinio kodekso 1.137 straipsnio 3 dalį. Išvada - mano reikalavimas grąžinti pinigus yra nepagrįstas. Gal kas norit pasiteisti su imperija ir su ne maisto produktų inspekcija už sėkmės mokestį? :) -- Doc "mumumčik zergatronas" <zz@mumumba.zerg> wrote in message news:h4ce3o$eif$3@trimpas.omnitel.net... > o sita.. tu gal internetu pirkai? gal dar ziurek grazinimo laikas > nepraejo.. ?