Tema: Garantinis remontas
Autorius: R.
Data: 2009-07-21 10:04:14
Sveiki,

Įmonė buvo pirkusi telefoną iš mobiliojo ryšio operatoriaus pagal sutartį. Telefonas sugedo praėjus vos keliems mėnesiams po pirkimo. Priduotas garantiniam remontui. Žodiškai buvo žadėti puikūs terminai, jų garantiniame lape nurodomas 30 kalendorinių dienų terminas, o realiai telefonas pas juos guli jau beveik 2 mėnesius. Realūs terminai neaiškūs, nes jokios informacijos suteikti nesugeba. Kokios galimybės norint kuo trumpesniu laikotarpiu darbuotojui grąžinti darbo įrankį? T.y. mano klausimai jūsų komentarams:
1. Ar įmonė gali reikalauti nesuremontavus telefono per jų pačių nustatytą remonto laiką (30 kalend. d.) pakeisti sugedusį aparatą nauju? Jei taip - kokiu aktu remiantis?
2. Jei ne - kokie yra svertai iš įmonės (pirkėjo) pusės, galintys priversti galų gale suremontuoti, vėlgi, į ką galima būtų pabaksnoti pirštu, kad nors užpakalius pajudintų?

Dėkinga iš anksto!
R.