koks telefonas? "R." <pikchiurna_be_spamo@gmail.com> wrote in message news:h43p9e$kmc$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Įmonė buvo pirkusi telefoną iš mobiliojo ryšio operatoriaus pagal sutartį. > Telefonas sugedo praėjus vos keliems mėnesiams po pirkimo. Priduotas > garantiniam remontui. Žodiškai buvo žadėti puikūs terminai, jų > garantiniame lape nurodomas 30 kalendorinių dienų terminas, o realiai > telefonas pas juos guli jau beveik 2 mėnesius. Realūs terminai neaiškūs, > nes jokios informacijos suteikti nesugeba. Kokios galimybės norint kuo > trumpesniu laikotarpiu darbuotojui grąžinti darbo įrankį? T.y. mano > klausimai jūsų komentarams: > 1. Ar įmonė gali reikalauti nesuremontavus telefono per jų pačių nustatytą > remonto laiką (30 kalend. d.) pakeisti sugedusį aparatą nauju? Jei taip - > kokiu aktu remiantis? > 2. Jei ne - kokie yra svertai iš įmonės (pirkėjo) pusės, galintys > priversti galų gale suremontuoti, vėlgi, į ką galima būtų pabaksnoti > pirštu, kad nors užpakalius pajudintų? > > Dėkinga iš anksto! > R.