Tema: Re: Garantinis remontas
Autorius: karolis
Data: 2009-07-21 11:33:02
koks telefonas?

"R." <pikchiurna_be_spamo@gmail.com> wrote in message 
news:h43p9e$kmc$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> Įmonė buvo pirkusi telefoną iš mobiliojo ryšio operatoriaus pagal sutartį. 
> Telefonas sugedo praėjus vos keliems mėnesiams po pirkimo. Priduotas 
> garantiniam remontui. Žodiškai buvo žadėti puikūs terminai, jų 
> garantiniame lape nurodomas 30 kalendorinių dienų terminas, o realiai 
> telefonas pas juos guli jau beveik 2 mėnesius. Realūs terminai neaiškūs, 
> nes jokios informacijos suteikti nesugeba. Kokios galimybės norint kuo 
> trumpesniu laikotarpiu darbuotojui grąžinti darbo įrankį? T.y. mano 
> klausimai jūsų komentarams:
> 1. Ar įmonė gali reikalauti nesuremontavus telefono per jų pačių nustatytą 
> remonto laiką (30 kalend. d.) pakeisti sugedusį aparatą nauju? Jei taip - 
> kokiu aktu remiantis?
> 2. Jei ne - kokie yra svertai iš įmonės (pirkėjo) pusės, galintys 
> priversti galų gale suremontuoti, vėlgi, į ką galima būtų pabaksnoti 
> pirštu, kad nors užpakalius pajudintų?
>
> Dėkinga iš anksto!
> R.