Išties, tai tarp juridinių santykius nusako tik sutartis. Jei jos nėra, tada ir terminai neaiškūs ir kt. dalykai neapibrėžti, o bendri įstatymai nelabai pagelbėja. VNO rašė: > atsakymas tik vienas - skaityti sutarti. > as sutartyje yra itraukta 3-a salis? > > jei nera - rasyti tik rastu reikalavima grazinti pinigus/telefona - jei vel gi tai leidzia sutartis. > > > VNO > > "R." <pikchiurna_be_spamo@gmail.com> wrote in message news:h43rla$o85$1@trimpas.omnitel.net... >> Garantinį remontą atlieka Klaipėdos įmonė "Test Point", bent jau pardavėjas taip nurodo. >> Jei prekę pirkęs būtų fizinis asmuo - drąsiai reikalaučiau pakeitimo į naują, bet mano kukliomis žiniomis juridiniams asmenims sąlygos kitokios. Todėl ir norėčiau komentarų dėl būtent juridiniams asmenims taikomų taisyklių. >> Su servisu nebendrauju ir reikalų neturiu, telefonas priduotas pardavėjui ir terminų laikytis reikalauju iš jų, o šie, žinoma, kratosi atsakomybės, kad ne patys taiso. >> Klausimas: KAIP spausti, kada pokalbis rezultato neduoda? >> >> R. >> >> "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:h43qcl$mc3$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kita vertus, čia įmonė, tokiu atveju VVTAT nelabai kuo padės. Bet kuriuo atveju spausti reikia pardavėją, taip įtariu bus greičiau.