Tema: Re: Garantinis remontas -- KB
Autorius: VNO
Data: 2009-07-21 11:14:11
atsakymas tik vienas - skaityti sutarti.
as sutartyje yra itraukta 3-a salis?

jei nera - rasyti tik rastu reikalavima grazinti pinigus/telefona - jei vel gi tai leidzia sutartis.


VNO

"R." <pikchiurna_be_spamo@gmail.com> wrote in message news:h43rla$o85$1@trimpas.omnitel.net...
> Garantinį remontą atlieka Klaipėdos įmonė "Test Point", bent jau pardavėjas taip nurodo.
> Jei prekę pirkęs būtų fizinis asmuo - drąsiai reikalaučiau pakeitimo į naują, bet mano kukliomis žiniomis juridiniams asmenims sąlygos kitokios. Todėl ir norėčiau komentarų dėl būtent juridiniams asmenims taikomų taisyklių.
> Su servisu nebendrauju ir reikalų neturiu, telefonas priduotas pardavėjui ir terminų laikytis reikalauju iš jų, o šie, žinoma, kratosi atsakomybės, kad ne patys taiso.
> Klausimas: KAIP spausti, kada pokalbis rezultato neduoda?
> 
> R.
> 
> "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:h43qcl$mc3$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kita vertus, čia įmonė, tokiu atveju VVTAT nelabai kuo padės. Bet kuriuo atveju spausti reikia pardavėją, taip įtariu bus greičiau.