Jei gerai pamenu, per protingą terminą, kas realiai yra 30 d. Bet galiu ir klysti. Bandyčiau rašte parašyti kažką panašaus į "Prašau pateikti atsakymą per 14 (?) dienų nuo šio rašto gavimo". Gal suveiks greičiau. Nepriklausomai nuo jūsų sutarties turinio (ar jo nebuvimo) įstatymas galioja. "R." <pikchiurna_be_spamo@gmail.com> wrote in message news:h49l2h$a3n$1@trimpas.omnitel.net... > Sutartis yra mobiliojo ryšio paslaugų teikimui. Priede numatyta, kad įmonė gauna fiksuotą nuolaidą telefono aparatų pirkimams. Viskas. Jokių prekių pirkimo/perdavimo/grąžinimo sąlygų nėra aptarta. > Perkant telefoną duoda garantinį lapą, kur jau dėstoma apie sąlygas. Dabar dar vienas telefonas sugedo... Prie šio, pasirodo, netgi nebuvo garantinio lapo, tik vartotojo vadovo paskutiniame lape įmestas pardavėjo antspaudas. > Nepavykus reikalų pajudinti žodžiu, bandome bendrauti raštiškai. Per kiek laiko privalo atsakyti?