turejau beda su elektromarktu. Irgi siuntinejo "nustatyti gedimo priezasciu" ir t.t. Jiems paaiskinau paprastai - nuo dabar gedimas - jusu problema. Man prasau - pinigus. Tai jie sugebejo parasyti, kad dabar pinigu neduosime ir t.t. Vartotoju teisems toks rastas tik pakele nuotaika ir uzteko vieno skambucio is VT , kad patys paskambintu ir pakviestu pinigu. O po menesio dar paskambino ir pranese, kad sutaise ir pakviete atsiimti :))) "grg" <bbd999@gmail.com> wrote in message news:gk4vs3$lr$1@trimpas.omnitel.net... > na kad kolkas jie geranoriskai stengiasi sutavrkyt viska, tai neskubinsiu > labai , nes jiems irgi matyt yra nustatytos proceduros ir tvarka, tai ne > man ja sugriaut..... > > > "Cube" <kryziuotis@gmail.com> wrote in message > news:gk4vg7$vje$1@trimpas.omnitel.net... >> Linas Petkevičius wrote: >>> Kartoju - tai nusispjauti i pardavejo ir gamintojo santykius. >> >> Nusispjaut tai nusispjaut, o va bms'ui nusispjaut i pirkejo teises - >> vartotoju teisiu tarnybos puslapyje pilna sprendimu del pinigu grazinimo, >> kuriu bms'as nevykdo. Tai cia lieka tik sunkusis kelias - teismas. Is >> pradziu dar parasyk skunda vartotoju teisems, aisku jie nuspres tavo >> naudai. O tada jau i teisma - turedamas toki vartotoju teisiu sprendima >> nesunkiai laimesi. > >