esu senam geram bms'e pirkes vienoj pardoj ruteri, kitoj pardoj grazines nes netiko, bet ta pacia diena. viska prieme be priekaistu, ir sunkumu nesukele. "Ninja666" <Ninja666@microsoft.com> wrote in message news:h6ing3$vgv$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, vakar teko matyt tikrai šlykštų elgesį - Europoje esančioje vaikų > prekių parduotuvėje (rodos čipolinas): > > Atėjo moteris ir pasakė, kad norėtų grąžinti prekę, kuri buvo pirkta to > pačio tinklo parduotuvėje, bet ji yra kitoje miesto vietoje. > > Taigi ji sakė, kad yra kažkoks potvarkis, kad ji gali grąžinti pirkinį ne > toje pačioje parduotuvėje, o kitoje to pačio tinklo. > > 1) Ar tai tiesa? > > Pardavėja pradėjo laužytis, kažką atsikalbinėti. Vėliau spaudžiant > pirkėjai paskambino kažkam (gal administratorei) ir kažką pakalbėjusi > pasakė, kad tokių įstatymų nieks nežino ir čia ne jų problemos. > > 2) Kaip reikia išsireikalauti sau priklausančią pardavėjų prievolę? Kaip > priversti ją įvykdyti? Kaip įrodyti, kad jie ją atsisakė vykdyti? Juk > turbūt nebus lengva įrodyti, kad jie atsisakė tai padaryt. > > Pardavėja su pirkėja elgėsi tikrai chamiškai ir laidė įvairias pakankamai > nemandagias frazes "Tai jau ne mūsų reikalas" ir pnš. ypač nemandagiu > tonu. Vėliau, pirkėjai beišeinant, jos dar pasijuokė iš jos tarpusavyje su > kita pardavėja. > > 3) Kaip galima būtų nubausti tas pardavėjas? Ypač įtariant, kad joms nieko > nebus, jeigu jas įskųst jų valdžiai. Kaip maksimaliai jas nuskausmint ? :) > > Tiesą sakant netgi kilo noras susikraut kokių 50 prekių krūvą, priverst > jas įmušt į prekę ir paduoti negaliojančią kortelę, o vėliau, pasirodžius, > kad ten "nepakanka pinigų", priverst po vieną prekę išminusuot iš sąrašo > (o kiek žinau, tai pardavėjai to ypač nemėgsta) ir atsilyginti tuo pačiu, > kaip jos elgėsi su kita pirkėja. > > 4) Ar už tokius dalykus kas nors gręsia? :) Kokią nors apsaugą ar dar ką > nors kokiu nors stebuklingu pagrindu iškviest ? :) > > Ačiū. > > Pikc Ninja.