Ishsamiai tu cia :) Dekui. "Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:h6g1sh$10v$1@trimpas.omnitel.net... > Priezastis labai paprasta. Sakykim tu esi Omniui skolingas uzh menesi. Jie > turi keturis variantus. > > A) Issimusineti skolas patys. Bet tai ne ju darbas. Vien tik tai, kad > skolos turi sezoniskuma jau butu problema. Plius - ivaizdis. Imone kaip ir > truputi nusiplauna rankas. > B) Kreiptis i teisma ir atiduoti antstoliams. Kazkas isvaziavo > atostogauti, kazkas pakeite adresa, kazkam tikrai laikinos problemos kol > susiras nauja darba.. Nu be rysio del to nutraukineti sutartis, pyktis su > klientu, uzkrauti jam papildomas skolas antstoliams ir teismo islaidas. > C) Atiduoti antstoliams neteisminiam isieskojimui. Kainos pas juos nieko > gero, metodai nelabai subtilus ir ganetinai nelankstus. Kokia prasme ? > D) Atiduoti pivatiems isieskotojams. > > Pasirinkus varianta D mokamas tik procentas nuo faktiskai isieskotos sumos > arba jie patys pasiima nuo skolininko - neisaldomos ar neprarandamos > papildomos lesos (kai rezultatatas nulinis). Nera nei teismo zyminiu nei > antstoliams uz vykdomojo rasto priemima. Dokumentai tvarkomi vienoje > vietoje, nereikia dirbti su N antstoliu pagal skolininko gyvenamaja vieta. > Omis perduoda paketa is 1000 litu iseskojimui ir atgal gauna 500 isieskotu > litu ir informacija apie likusius skolininkus, ish kuriu neisieskota > (minusavus isieskotoju komisas). Turedamss info apie likusisu skolininkus > (iseskotojai ja surenka bandydami atgauti skolas), Omnis jau gali spresti > ka daryti - ar duoti i teisma ( jei skola nebeviltiska), ar naudoti kitus > isieskojimo budus, ar skola galiausiai nurasyti (kartais tai > naudingiausia). Isieskotojai istikro dirbs standartiskai ir rezultatas > kaip Dievas duos. Taciau standartai pas juos ganetinai lankstus. O > metodikas jie kuria ne patys ir jos atidirbtos visame pasaulyje, tad pas > gera iseskotoja Dievas duoda tikrai neblogus rezultatus. Teko nemazai > bendrauti su vienos kontoros darbuotojais, kurie isieskineja pagl visokius > lizingus pirktus daiktus - kompai, skalbimo masinos, etc. Nezinau kaip > dabar, taciau pries pora metu rezultatas buvo apie 80 - 85%. Dar vienas > niaunsas - reikia atskirti du atidavimo isieskotojams budus. Gal net du su > puse. Vienas, kai Antanas skolingas Petrui ir Petras perskaites skelbima, > kad berniuku kontora padeda lochui pateikt predjava ateina su prasymu > viska razrulit. Cia vat kaip koks Omnis ar panasiai. Antras varantas, kai > dideles kompanijos,nenoredamos tersti savo vardo ikuria dukterines imones, > kurios uzsiima butent ju skolu isieskojimu - del didesnio lankstumo, > mazesniu sanaudu ir panasiu priezasciu. Trecio varianto pavyzdys, kai > isieskojimu uzsiima laiduotojo imone. Sakykim yra kreditu draudimo > kompanija, apdraudusi kokio banko per BMS - Megapoli kreditais parduodamas > shmutkes. Pirkejas nustojo moketi bankui imokas. Bankas eina pas draudika > ir sako - duok man ismoka. Draudikas sako - pala, bandysiu susitarti > geruoju, gal mokes tau toliau. Susitaria - visi patenkinti. Ofiso > planktonas liko su savo plazma ir lizingini Ford Focus, bankas toliau > gauna imokas, draudikas nemoka ismokos. > > "Tomas" <nera@meilo.lt> wrote in message > news:h6f7db$gjt$1@trimpas.omnitel.net... >> A, nu tuomet yra tolko ish ishieshkotoju. Bet man pradinis.klausimas kilo >> va del ko: kodel tokios kontoros kaip omnis ar bite permetineja negerus >> klientus ishieshkotojams. Skolininku pas juos isivaizduoju yra ne vienas >> tukstantis, garfieldas pas visus tikrai neprilakstys ir prie geriausiu >> noru, ishieshkotojai dirbs mazhdaug standartishkai, rezultatas - kaip >> dievas duos. Nesuprantu vistiek, kodel anstolis ne patikimiau. >> > >