kazkada buvo tokia pati situacija kai nepritaike nuolaidos (seima ir draugai), gavosi apupena suma ir siule susimoket. pakalbejau su nebe paprasta konsultate grieztu tonu, tai rezultate gavosi taip, kad nemokejau ta menesi visai nieko ir kita menesi dar grazino visus pinigus, isleistus kalbant ta ju 117 linija. juk, kodel tu turi moketi is savo kisenes uz ju klaidas? juolab kad uzsaldyti 200 lt, kai saskaita turetu buti 50 lt as visam menesiui tikrai nesiruosiau. taigi, piktas bet teisingas ;) PS dar norejau padaryti taip, kad uz ta laika, isleista visam sitam aiskinimuisi (buvo apie pora valandu tel pokalbiu su 117) jie man sumoketu mano vidutini darbo atlygi - nes juk svaisciau savo brangu laika del ju klaidos, bet per daug vargo cia ... nors irgi butu teisinga imho. "saugas" <saugas@no.mail.lt> wrote in message news:h6iufr$ai0$1@trimpas.omnitel.net... > Tele2 išrašė sąskaitą didesnę, nes nepritaikė nuolaidos, dėl to dabar > reikalauja sumokėti didesnę sumą (3x). Ar negalima juos priversti išrašyti > (pakartotinai)normalią sąskaitą su tikslia suma?