Realiai normali įmonė turėtų būti apsidraudusi savo civilinę atsakomybę. Krautuvas šiaip lyg ir nėra privalomai registruotinas turtas (o gaila!), todėl jis turbūt TPVCAD'u nedraudžiamas privalomai, nors manau kad šiaip įmanoma turėtų būti. "Ash" <ash@ash.com> wrote in message news:h7iggm$kod$1@trimpas.omnitel.net... > Policija bent jau krautuvo civilines atsakomybes draudimo tai prase. > Klausimas ar jie patys zino kaip ten yra... > > > > Romas Z. wrote: > >> Kaži, ar tikrai ne eismo? Eismo taisyklės galioja ir įmonės >> teritorijoje. >> >> >> >> "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message >> news:h7ig27$k3j$1@trimpas.omnitel.net... >> > MKN čia ne eismo įvykis. CAD nusiplauna rankas. Žalą teks išieškoti >> > iš krautuvo sąvininko (įmonės). >> > >> >"Ash" <ash@ash.com> wrote in message >> news:h7icc1$eeu$1@trimpas.omnitel.net... >> > > Bendradarbis vaaziavo automobiliu per gamyklos teritorija ir i ji >> > > ivaziavo su autokrautuvu. Isilekejo ir pradure sona su sakem. >> > > Zmones nenukentejo. >> > > >> > > Imone, kuriai autokrautuvas priklauso jokiu dokumentu neturi: >> > > autokrautuvas nedraustas, zmogus kuris vaziavo turi tik vairuotojo >> > > teises. >> > > >> > > Ar zala (automobilio remonta) teks issieskoti is imones, ar >> > > padengs Transporto priemoniu draudiku biuras? >> > > >> > > Ar galime daryti ekspertize ir reiklauti zalos, ar teks >> > > susiremontuoti ir po to issimusineti pinigus pateikus saskaitas >> > > fakturas? >> > > >> > > -- > > > > -- >