"Gera pasisakymo struktūra :) "Jo, neteisus ........... Pirminiu postu buvau teisus" :)" - butent taip - turejau omeny savo pirma posta sioje temoje. "kuo skiriasi pirmas gedimas nuo 101" - tuo, kad jeigu per sakykim metus preke sugenda 101 karta, prekes kokybe skiriasi nuo tos, kuri sugenda sakykim per 10 metu 1 karta. Negi taip sunku suprast... :) "tai išvis nematau straipsnyje (7 straipsnis. Prekių kokybė) 2-jų sav. termino niekur :)" - pala pala, taigi ir nerasiau kad sitame straipsnyje kalbama apie 2 savaites... "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:h7rvhp$12n$1@trimpas.omnitel.net... > Gera pasisakymo struktūra :) "Jo, neteisus ........... Pirminiu postu > buvau teisus" :) > > Realiai nei tada, nei dabar nesi teisus. Jei kalbam apie vartotojų teisių > gynimo įstatymą, tai išvis nematau straipsnyje (7 straipsnis. Prekių > kokybė) 2-jų sav. termino niekur :) > > Ir, beje, kuo skiriasi pirmas gedimas nuo 101-o? :) > > "Gintaras" <gintaras123@hotmail.com> wrote in message > news:h7rod3$oub$1@trimpas.omnitel.net... >> Dekingas uz info. Del 2 sav. jo, neteisus, gal supainiojau ka, senokai >> skaiciau tas taisykles. Visgi atsiradus PIRMAM gedimui pvz. mobilaus >> telefono, svaigti apie pinigu susigrazinima kaip uz nekokybiska preke, >> manyciau, nerealu (nekalbant apie krastutinumus). Suremontavus ta >> mobileka, >> jis gali labai ilgai ir sekmingai tarnauti toliau ir but netgi labai >> kokybiskas... Beje labai aiskiai apibreziama kokybes savoka 7 straipsnio >> pradzioje (word'iniam failiuke, ankstesniam poste). Todel visgi manyciau, >> kad pirminiu postu buvau teisus. >> >>