Tema: Re: Serverių patalpos įrengimas
Autorius: Laimis
Data: 2009-10-28 01:18:53
GS rašė:
> Greičiausiai taip ir yra, nebent kas nors čia argumentuotai paneigtų.
> Mano pirmas klausimas ir buvo dėl pačios procedūros, dėl parašų
> rinkimo formos.

Paneigti nesigauna, reikia tikslinti(s) aiškinantis.

Skambink į sveikatos centrą ir aiškinkis; tai jų darbas, jų kompetencija
(čia niekas geriau, turbūt, tikrai nepakonsultuos).

Galiu tik pasvarstyti, paspėlioti, kad potencialiai įžvelgiu kelių etapų
problemas:

1) turi gauti namo valdybos arba gyventojų daugumos sutikimą, o jei
kaimynai jau dabar brazda, tai gali nebūti lengva...

2) jau gavus gyventojų daugumos sutikimą, sveikatos centras vertins
numatomą veiklą ir teks atlikti tam tikrus, standartinius matavimus,
pvz.: stacionaraus triukšmo.

Būtų dar pusę bėdos, tačiau žinant, kad artimiausia (?) kaimynė
skundžiasi sveikata (pagrindas skundui ir tyrimams), o ir pats turėtum
būti suinteresuotas neeskaluoti jos įsikalbėtų (ir ne) ligų, taip pat ir
VSC įžvalga, *turbūt/galbūt*, tektų išmatuoti elektromagnetinio lauko
(stiprio) parametrus ir jų atitikimą HN.
(tyrimų rezultatai gali ir nenudžiuginti, ypač jei rūsyje raizgalynė...)

Kita vertus, gali paaiškėti, kad gyvenamojo namo rūsys, be specialaus
projekto ir įrengimo (pvz.: priešgaisrinė sauga ir t.t.) -- (apskritai)
netinkamas tokiai veiklai.

Tai tik spėjimai, pasvarstymai. Skambink į VSC ir aiškinkis.