grg rašė: > Taigi sugedus monitoriui po 2 metu naudojimo, BMS nustate kad gedimas > garantinis, bet pinigu grazinti nesiruosia... siulo taisyti .. Tai dabar > parasiau oficialu rasta jiems, kad reikalauju pagal daiktu keitimo taisykles > IIsk, 4.5 punkta grazinti sumoketus pinigus uz nekokybiska preke... kaip > suzonojau vartotoju teisese , tai ju bendravimas su pardavejais yra tik > rekomendacinio pobudzio... o realiai teismas. Tai kaip cia iseina kad > garantija suteikia 3 metams, o kai reikia ja vykdyti sako ate ???? kaip su > jais kovot ? > > Man atrodo jog neteisingai supranti kas yra "garantinis gedimas". 3 metu garantija yra laikotarpis, kai nemokamai remontuoja sugedusi gamini (gali buti ir kitokiu garantiju, pvz Beko 7 metai nemokamai remontuoja, bet uz keiciamas dalis susimoki pats). Laikotarpis kai grazinami pinigai uz nekokybiska preke yra 14 dienu, garantuojama istatymu, o ne gamintojo. Tai vat per shi laikotarpi turejai isitikint kad preke nekokybiska. Bet tamsta matau jog sekmingai naudojotes net 2 metus. Siulau atidziai perskaityti, kas parasyta garantiniame raste ir ka isipareigoja gamintojas/pardavejas tiems 3 metams. Shell P.S. Nesu specialistas, tad si informacija kvestionuojama, bet nelabai tikiu kad yra pinigu grazinimo garantija, kuri galioja 3 metus. Blogiausiu atveju gamintojas neremontuojama preke pakeicia nauja.