vienas nuejimas pas advokata pasitarti jau tau kainuotu puse monitoriaus kainos .... "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message news:gkmtl3$v2l$1@trimpas.omnitel.net... > vava vakar man toks pat klausimas iskilo.... Tarkim turiu laptopa su 2 > metu garantija, atsinaudoju juo beveik 2 metus ir op sugedo... Trinu > rankomis, nes turiu teise susigrazint pinigelius, bet man nenori grazint. > Ok, paduodu i teisma (ar daug knysiaus?), kaip teismas paziuretu i tokia > situacija? > > "grg" <bbd999@gmail.com> wrote in message > news:gkmrfi$r2l$1@trimpas.omnitel.net... >> Taigi sugedus monitoriui po 2 metu naudojimo, BMS nustate kad gedimas >> garantinis, bet pinigu grazinti nesiruosia... siulo taisyti .. Tai dabar >> parasiau oficialu rasta jiems, kad reikalauju pagal daiktu keitimo >> taisykles IIsk, 4.5 punkta grazinti sumoketus pinigus uz nekokybiska >> preke... kaip suzonojau vartotoju teisese , tai ju bendravimas su >> pardavejais yra tik rekomendacinio pobudzio... o realiai teismas. Tai >> kaip cia iseina kad garantija suteikia 3 metams, o kai reikia ja vykdyti >> sako ate ???? kaip su jais kovot ? >> > >