Tai antra karta nuejus jau ir man dave visokius pasiulymus specialius, ir pan :) "lingus" <lingus@pilis.if.ktu.lietuva> wrote in message news:hfoaem$r4p$1@trimpas.omnitel.net... > Tele2 salone ir mane siuntinėjo, kol negavo skambučio iš Ne maisto > produktų inspekcijos. po to patapau pačiu gerbiamiausiu VIP klientu. > > ManXP wrote: >> Pirko brolis is Tele2 telefona pries ~2 metus. Telefonas sugedo. Nunese i >> Tele2 atstovybe (kartu parase rasta, kad esant garantiniam gedimui, >> telefono netaisytu ir atiduotu pinigus). >> >> >> Tele2 telefona priimt atsisako, ir reikalauja, kad telefonas butu nesamas >> apziurai i MTTC (mobiliu telefonu technini centra). Bande aiskint, kad >> jie privalo paimt telefona (nes pirkta is TELE2) ir jau patys nest/vezt >> kam jie nori. Atsakymas pribaige - "Mes telefonus paimam patys tik jei >> jie pirkti kitam mieste, kuriame nera MTTC taisyklos. Kadangi Kaune yra >> MTTC atstovybe, mes telefono nepriimsim. Neskit i MTTC". >> >> >> Pirmadieni as vaziuosiu pasneket. Galvoju, kaip kuo aiskiau paaiskint >> TELE2 debilams, kad tai yra ju pareiga (paimt sugedusi telefona).