As jo tvarkyt nesiruosiu, bus paimti pinigai "karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message news:hfoej7$3gj$1@trimpas.omnitel.net... na jei galvoji kad pasiseke, tai dar anksti dziaugtis. bet jei istikruju pavyks viskas sklandziai - pavydesiu. jei turi laisvo laiko gali paskaityt mano apacioj esanti rasineli apie tele2 ir telefono remonta:) -------------------------2008.11.13------------------------------------- tele2 2006.07 perku telefona, SE W200i, pasirasau sutarti 2metams 2008.09.30 telefonas sugedo, skambinu i tele2, sako nunesk ta telefona i ccsonline.lt telefona nunesu, sako ok, paskambinsim skambinu kas kokia savaite, atsakymas vienas - laukia detales po menesio atsakymas "detale netiko issiusta i svedija kad sutaisytu" skambinu i tele2 klientu aptarnavima, sako Sony Ericsson isipareigoja pakeisti telefona i nauja jeigu jis remontuojamas ilgiau nei viena menesi. Klausiu kokia procedura. Sako nueik i bet kuri tele2 salona, nunesk remonto lapa, jie viska sutvarkys kita diena, nueinu i tele2 salona (sodu 22, stotyje) sakau taip ir taip jusu klientu aptarnavimas sake nunest sita lapa jums, jus turetumet zinot kaip pakeisti i nauja telefona. atsakymas: nesamones jie ten sneka, nieko as negaliu padaryt. kita diena, skambinu i tele2 klientu aptarnavima, sakau taip ir taip, bet jusu salonas atsisake kazka daryt. atsako: ok, sutvarkysim sita reikala, jum perskambinsim. perskambina, sako viskas ok, sutvarkyta, nueikit dar karta i ta tele2 salona ir nuneskit remonto lapa. nueinu, nunesu. kalba kad vaj vaj, jie turi daryt tai kas jiems nepriklauso. paima remonto lapa, atsisviecia, sako informuosim. paprasau ju tiesioginio tel. nr. po savaites skambinu, sako nieko nezinom, to zmogaus nera :) skambinu ~5 kartus, visus kartus atsakymas tas pats. tada skambinu i sony ericssona, ten paaiskina kad zino sita dalyka, bet negauna is tele2 fakso su remonto lapo kopija. po darbo nueinu i salona - tas zmogus yra :)) klausiu kame problemos, sako kad issiunte faksa i sony ericssona, laukia atsakymo. pasakau kad sony ericssonas negavo ju fakso. siuncia dar karta, sako neveikia faksas :)) issiusim is kito tele2 salono dar po savaites skambinu i sony ericssona, klausiu ar viskas ok. sako negalim nei fakso issiust nei prisiskambint duotu telefonu. bandau prisiskamint i tele2 salona ~5 kartus, atmeta arba nekelia. skambinu i tele2 klientu aptarnavima, papasakoju situacija, sako ok, sutvarkysim ir perskambinsim. perskambina, sako viskas ok nueikit i minsko "IKI" tele2 salona, nusineskit remonto lapa, ten viska sutvarkys. pasiziuriu www to tele2 salono telefona, skambinu visa diena, neprisiskambinu nei mobiliu nei miesto telefonu nueinu i ten, sako nieko nezinom :) jau nebedirba zmones kurie remontuoja telefonus. klausiu kodel negaliu prisiskambint, sako telefonas ne tas, jau 3 metai kaip pasikeite. sakau butu gerai kad pakeistumet ir www :) duoda telefona, sako pasiskambinkit rytoj:) na tai dabar laukiu rytojaus :) ps. gaila kad nesu irases visu pokalbiu, bet siaip ar taip manau esme perteikiau :) -------------------------2008.11.14------------------------------------- na va, siandien skambinu siandien i tele2 salona zirmunu "IKI", sako, jo, gavom keitimo akta faksu, bet ka daryti nezinom, ne mes cia sprendziam :)) skambinu i tele2 garantinio remonto grupe, prasau kad paaiskintu kaip atliekamas keitimas, sako pasiemi remonto lapa, visus priklausancius prie telefono dalykus nueini i ta salona ir ten tau pakeicia pagal akta. tada prasau kad paskambintu i savo salona ir ta pati pakartotu tokiai ir tokiai pardavejai. klausimas: ar tai jau viskas? :)) -------------------------2008.11.14------------------------------------- perskambinus 2x i salona galu gale mergaite jau sake "zinau zinau viska, ateikit pakeisim" kas kiek stato ar pakeis nuejus ar ne :D butu nepaprastai nuostabu kad ko nors vel nezinotu ir sakytu ateikit kita karta :) -------------------------2008.11.17------------------------------------- nepatikesit, penktadieni telefono negavau (neturejo nei tokio i kuri reik keist nei tokio kokio noriu). taigi siandien po 1.5-2val praleistu tele2 salone, pakaitom kalbant tai su pardaveja tai su tele2 techniniu skyrium telefonu gavau nauja telefona :))) visa ta laika "aptarnavo" tik mane :) pardaveja primygtinai kartojo kad ateiciau rytoj 17val. (is pradziu tai sake ketvirtadieni) nes ji nezino ka daryt ir telefono siandien tikrai negausiu. i klausima ar cia ji meluoja ar techninis skyrius atsakydavo "niekas cia nemeluoja", nors techninis skyrius kartojo "siandien is salono iseisit su nauju telefonu" :)) tai vat. ir dar pasiskunde kad liko nepietavus, nors as ne tik kad likau nepietaves bet i darba pavelavau 2valandas :)) -------------------------2008.11.17------------------------------------- petrovich" <nera@on.lt> wrote> Tau reikejo ja pietum pakviest ;) neduokdie :) ant tiek dejus ant kliento kad net neisivaizduoju kaip papasakot. prasau kad pati skambintu i technini skyriu, atsisako. tada skambinu as ir prasau kad techninis skyrius jai paskambintu, nes ji nezino ka daryt. ir taip kokis 4 kartus :) o kad su techniniu skyrium pakalbet reikia pirma visa problema papasakot mergaitei kuri atsiliepia surinkus klientu aptarnavimo nr. ir dar beje itikint, kad cia tik techninis skyrius gali padet, kad ir kaip ji pati noretu :)) nes paprasius tiesiog sujungt, nejungia :) "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:hfo0ca$ba2$1@trimpas.omnitel.net... > Siandien nunesiau pats. Is pradziu 3 uz stalo sedincios durneles > issikalinejo kaip tik imanoma. Is principo nunesiau i ta atstovybe, kuri > randasi uz 30 metru nuo MTTC (kitoj pusej gatves) ir liepiau paimt. Po 10 > minuciu kalbu pamaciau, kad nera prasems daugiau gincytis, nes viena > "eksperte" tai net skaityt nemoka. > > Viska issprende skambutis valdziai ir pokalbis apie mano teises. Po 10 > minuciu telefonas buvo nunestas atgal, paimtas patikrai, o manes lauke > atsiprasymas. > > 3 durneliu issikalinejimus nufilmavau su spycam, gal reiketu zurnalistam > duot darbo, kad daugiau tokios nesamones nesikartotu.