AZA wrote: > Gavau nauja atsakyma is pardavejo, kad pagal > Lietuvos Respublikos ūkio ministro įsakymo "Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos ryšio priemonėmis, taisyklių patvirtinimo" (Valstybės žinios, 2001, Nr. 73-2583) punkta nr 3 > Daiktų trūkumai šalinami, daiktai keičiami, grąžinami vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” (Žin., 2001, Nr.58-2105) patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis. Niekas cia nepriestarauja, paprasciausiai pardavejas bando tave isdurti. Va paskaityk pats tas taisykles: http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=148061&p_query=&p_tr2= 16 punktas sako, kad per 7 dienas gali atsisakyti sutarties ir tai galioja visoms prekems, taip pat net nereikia nurodyti priezasties - t.y. preke gali buti kokybiska, bet tiesiog nepatiko. O 3 punktas ne panaikina sita teise, bet papildo - t.y. jeigu tu nenori atsisakyti sutarties, bet pats nori, kad nekokybiska preke pakeistu arba pataisytu - tada tai daroma pagal iprastas prekiu keitimo taisykles. Tiktai problema tame, kad vienintelis kelias priversti tai padaryti - teismas, net vartotoju teisiu sprendimai tik rekomendaciniai. Todel jau einant pas pardaveja reikia savo teises zinoti ir parodyti ketinimu rimtuma. O dabar, itariu, pardavejas pamates, kad tu nelabai gaudaisi naglai nemokes ir tiek.