Butent, kad bando isdurti. Perkant internetu galioja visai kitos taisykles. Tos taisykles, beja, vienodos visoje ES. Trumpiau tariant internetu perkant BET KOKIA preke turi teise ja grazinti, be jokios priezasties. "Cube" <kryziuotis@gmail.com> wrote in message news:hg86lp$jg1$1@trimpas.omnitel.net... > AZA wrote: >> Gavau nauja atsakyma is pardavejo, kad pagal Lietuvos Respublikos ūkio >> ministro įsakymo "Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys >> sudaromos ryšio priemonėmis, taisyklių patvirtinimo" (Valstybės žinios, >> 2001, Nr. 73-2583) punkta nr 3 >> Daiktų trūkumai šalinami, daiktai keičiami, grąžinami vadovaujantis ūkio >> ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir >> keitimo taisyklių patvirtinimo” (Žin., 2001, Nr.58-2105) patvirtintomis >> Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis. > > Niekas cia nepriestarauja, paprasciausiai pardavejas bando tave isdurti. > Va paskaityk pats tas taisykles: > http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=148061&p_query=&p_tr2= > > 16 punktas sako, kad per 7 dienas gali atsisakyti sutarties ir tai galioja > visoms prekems, taip pat net nereikia nurodyti priezasties - t.y. preke > gali buti kokybiska, bet tiesiog nepatiko. O 3 punktas ne panaikina sita > teise, bet papildo - t.y. jeigu tu nenori atsisakyti sutarties, bet pats > nori, kad nekokybiska preke pakeistu arba pataisytu - tada tai daroma > pagal iprastas prekiu keitimo taisykles. > > Tiktai problema tame, kad vienintelis kelias priversti tai padaryti - > teismas, net vartotoju teisiu sprendimai tik rekomendaciniai. Todel jau > einant pas pardaveja reikia savo teises zinoti ir parodyti ketinimu > rimtuma. O dabar, itariu, pardavejas pamates, kad tu nelabai gaudaisi > naglai nemokes ir tiek.