Pirmiausia pabandom pasinaudoti www.usethefuckinggoogle.com ir ką randam? http://www.ve.lt/?rub=1065924819&data=2005-12-08&id=1133974637 Raudonasis vokas: vilionės ir abejonės “Alma littera” ir “Reader’s Digest” organizuojamas žaidimas žadina ne tik smalsumą, bet ir dvejones Daugelis kauniečių savo pašto dėžutėse neseniai rado pranešimus, kad jie atrinkti į trečiąjį “Didžiojo žaidimo” turą, o pavymui atėjo ir raudoni vokai su viliojančiais pasiūlymais. Galimybė laimėti 100 tūkstančių litų, automobilį ar prizą-staigmeną gundo, bet žmonėms kyla ir nemažai klausimų. Vieni būgštauja, ar tai nėra kokių nors apsukruolių afera, kiti svarsto, iš kur žaidimo organizatoriai gavo jų pavardes ir adresus, treti spėja, kad svarbiausias žaidimo tikslas - kuo didesniam pirkėjų ratui išplatinti brangų leidinį “Didieji pasaulio stebuklai”. Laimėti gali ir nepirkusieji knygos “Alma littera” knygų leidybos ir prekybos grupės bei tarptautinės kompanijos “Reader’s Digest” organizuojamas “Didysis žaidimas - 1”, pradėtas 2005 metų birželio 1 dieną, baigsis šiemet birželio 30 dieną. Liepos 17 dieną “Alma littera” būstinėje kompiuteris išrinks žaidimo nugalėtojus. Kiekvienas, gavęs savo asmeninius sertifikatus su suteiktais žaidimo numeriais ir atsiuntęs juos mums nurodytu laiku, dalyvauja žaidime. Pirkti “Alma littera” ar “Reader’s Digest” išleistą leidinį nėra privaloma”, - pabrėžia “Didžiojo žaidimo” komiteto pirmininkė Eglė Borkytė. Žaidimo finale paaiškės, kam atiteks įvairiausi prizai, kurių bendra vertė - 205 tūkstančiai litų, ir pagrindinis laimėjimas - 100 tūkstančių litų. Pasak “Didžiojo žaidimo” komiteto pirmininkės, visi nugalėtojai apie laimėjimą bus informuoti raštu. Jokių išankstinių apmokėjimų Didžiajame žaidime galima dalyvauti nemokamai, dalyvavimas niekuo neįpareigoja. Žaidimo finalininko statusas nepriklauso nuo to, ar jis užsisakė knygą “Didieji pasaulio stebuklai”, ar ne, teigia organizatoriai. “Vienintelis apribojimas - mūsų žaidime gali dalyvauti tik tie asmenys, kuriems iki 2006 metų birželio 30 dienos jau yra sukakę 18 metų”, - informuoja E.Borkytė. Leidyklos “Alma littera” generalinis direktorius Arvydas Andrijauskas akcentuoja: “Vykdydama šį projektą “Alma littera” nereikalauja jokio išankstinio apmokėjimo už siūlomą leidinį. Prašyti atsiskaityti grynais pinigais gali tik apsišaukėliai, neturintys nieko bendra su mūsų akcija”. Žinoma, į vokus įdėtus lapus su informacine medžiaga pirmiausia derėtų labai atidžiai perskaityti ir ištyrinėti. Atkreipkite dėmesį, kad jums atsiųstuose sertifikatuose yra nurodyti (gaila, kad labai smulkiu šriftu) suteiktieji žaidimo numeriai. Jei apsispręsite tapti “Didžiojo žaidimo” dalyviu, sertifikatus reikės išsiųsti atgal organizatoriams. Pedantai juos atsišviečia ir sau pasilieka kopiją, taigi galima pasekti jų pavyzdžiu. Laiškai išsiuntinėti ne įslaptintais adresais Žaidimo organizatoriai tikina, kad dalyvių vardai, pavardės ir adresai atrinkti atsitiktine tvarka iš viešai prieinamų informacijos šaltinių. Tiek duomenų apie žmogų galima rasti ir bet kurioje telefonų knygoje. Nurodyti savo darbovietę, asmens kodą, amžių laiškuose neprašoma. Tiesa, šio projekto rengėjai pripažįsta, kad nepavyko išvengti nesusipratimų. “Kai kurie laiškai buvo išsiųsti jau mirusiems žmonėms. Dėl to apgailestaujame ir atsiprašome jų artimųjų”, - sako E.Borkytė. “Kadangi tiek “Alma littera”, tiek mūsų partneriai “Reader’s Digest” yra leidybos įmonės, šiuo žaidimu norime atkreipti skaitytojų dėmesį į specialiuosius leidinius. Žaidimo dalyviams siūloma įsigyti knyga - beveik 500 puslapių apimties iliustruotas vadovas “Didieji pasaulio stebuklai” nebus pardavinėjama knygynuose. Susidomėjusieji pasiūlymu galės ne tik užsisakyti šį leidinį, kurį gaus paštu, bet ir išbandyti laimę patrauklioje loterijoje. Tačiau mūsų pasiūlymas pirkti knygą nėra imperatyvus”, - pažymi A.Andrijauskas. Užsisakiusieji knygą už ją turės sumokėti tik atsiimdami pašte. Be to, žmonės per septynias dienas galės atsisakyti leidinio, jeigu jis jiems nepatiks. Bendradarbiauja su pasaulinio garso kompanija Pavadinimą “Reader’s Digest” turbūt yra girdėjęs kone kiekvienas Lietuvos gyventojas, tik ne visi tiksliai žino, kas čia per daiktas. Tai yra garsi tarptautinė leidybos ir tiesioginės rinkodaros įmonė, kurios akcijomis prekiaujama Niujorko vertybinių popierių biržoje. Ji užsiima ne tik knygų ir žurnalų leidyba bei platinimu, bet ir organizuoja žaidimus, siūlančius tam tikrą leidinį bei suteikiančius galimybę laimėti prizų. Tokie “Reader’s Digest” žaidimai rengiami Didžiojoje Britanijoje, Suomijoje, Slovėnijoje, Čekijoje, Lenkijoje, Kanadoje ir kt. Jie išjudina knygų rinką ir pritraukia mažiau jomis besidominčių gyventojų sluoksnius. 1990 metais įkurta leidykla “Alma littera” šiuo metu yra didžiausia Lietuvoje. 2002-aisiais susijungus jai ir pedagoginės literatūros leidyklai “Šviesa”, atsirado didžiausia Baltijos šalyse leidybos įmonių grupė. “Kartu su didžiulę pasaulinę patirtį turinčiais partneriais norime įgyvendinti vieną pagrindinių projekto tikslų - paskatinti visuomenę grįžti prie knygos. Jeigu žmonės nelabi turi laiko užeiti į knygynus, knyga pati bandys pasibelsti į jų duris“, - pastebi “Alma littera” generalinis direktorius Arvydas Andrijauskas