Tema: Re: ZMONIU MULKINIMAS
Autorius: shilius@work
Data: 2009-02-02 14:38:02
Pirmiausia pabandom pasinaudoti www.usethefuckinggoogle.com ir ką randam?

http://www.ve.lt/?rub=1065924819&data=2005-12-08&id=1133974637


Raudonasis vokas: vilionės ir abejonės

“Alma littera” ir “Reader’s Digest” organizuojamas žaidimas žadina ne tik 
smalsumą, bet ir dvejones

Daugelis kauniečių savo pašto dėžutėse neseniai rado pranešimus, kad jie 
atrinkti į trečiąjį “Didžiojo žaidimo” turą, o pavymui atėjo ir raudoni 
vokai su viliojančiais pasiūlymais. Galimybė laimėti 100 tūkstančių litų, 
automobilį ar prizą-staigmeną gundo, bet žmonėms kyla ir nemažai klausimų. 
Vieni būgštauja, ar tai nėra kokių nors apsukruolių afera, kiti svarsto, iš 
kur žaidimo organizatoriai gavo jų pavardes ir adresus, treti spėja, kad 
svarbiausias žaidimo tikslas - kuo didesniam pirkėjų ratui išplatinti brangų 
leidinį “Didieji pasaulio stebuklai”.

Laimėti gali ir nepirkusieji knygos

“Alma littera” knygų leidybos ir prekybos grupės bei tarptautinės kompanijos 
“Reader’s Digest” organizuojamas “Didysis žaidimas - 1”, pradėtas 2005 metų 
birželio 1 dieną, baigsis šiemet birželio 30 dieną. Liepos 17 dieną “Alma 
littera” būstinėje kompiuteris išrinks žaidimo nugalėtojus. Kiekvienas, 
gavęs savo asmeninius sertifikatus su suteiktais žaidimo numeriais ir 
atsiuntęs juos mums nurodytu laiku, dalyvauja žaidime. Pirkti “Alma littera” 
ar “Reader’s Digest” išleistą leidinį nėra privaloma”, - pabrėžia “Didžiojo 
žaidimo” komiteto pirmininkė Eglė Borkytė.

Žaidimo finale paaiškės, kam atiteks įvairiausi prizai, kurių bendra vertė - 
205 tūkstančiai litų, ir pagrindinis laimėjimas - 100 tūkstančių litų. Pasak 
“Didžiojo žaidimo” komiteto pirmininkės, visi nugalėtojai apie laimėjimą bus 
informuoti raštu.

Jokių išankstinių apmokėjimų

Didžiajame žaidime galima dalyvauti nemokamai, dalyvavimas niekuo 
neįpareigoja. Žaidimo finalininko statusas nepriklauso nuo to, ar jis 
užsisakė knygą “Didieji pasaulio stebuklai”, ar ne, teigia organizatoriai. 
“Vienintelis apribojimas - mūsų žaidime gali dalyvauti tik tie asmenys, 
kuriems iki 2006 metų birželio 30 dienos jau yra sukakę 18 metų”, - 
informuoja E.Borkytė.

Leidyklos “Alma littera” generalinis direktorius Arvydas Andrijauskas 
akcentuoja: “Vykdydama šį projektą “Alma littera” nereikalauja jokio 
išankstinio apmokėjimo už siūlomą leidinį. Prašyti atsiskaityti grynais 
pinigais gali tik apsišaukėliai, neturintys nieko bendra su mūsų akcija”.

Žinoma, į vokus įdėtus lapus su informacine medžiaga pirmiausia derėtų labai 
atidžiai perskaityti ir ištyrinėti. Atkreipkite dėmesį, kad jums atsiųstuose 
sertifikatuose yra nurodyti (gaila, kad labai smulkiu šriftu) suteiktieji 
žaidimo numeriai. Jei apsispręsite tapti “Didžiojo žaidimo” dalyviu, 
sertifikatus reikės išsiųsti atgal organizatoriams. Pedantai juos 
atsišviečia ir sau pasilieka kopiją, taigi galima pasekti jų pavyzdžiu.

Laiškai išsiuntinėti ne įslaptintais adresais

Žaidimo organizatoriai tikina, kad dalyvių vardai, pavardės ir adresai 
atrinkti atsitiktine tvarka iš viešai prieinamų informacijos šaltinių. Tiek 
duomenų apie žmogų galima rasti ir bet kurioje telefonų knygoje. Nurodyti 
savo darbovietę, asmens kodą, amžių laiškuose neprašoma.

Tiesa, šio projekto rengėjai pripažįsta, kad nepavyko išvengti 
nesusipratimų.

“Kai kurie laiškai buvo išsiųsti jau mirusiems žmonėms. Dėl to 
apgailestaujame ir atsiprašome jų artimųjų”, - sako E.Borkytė.

“Kadangi tiek “Alma littera”, tiek mūsų partneriai “Reader’s Digest” yra 
leidybos įmonės, šiuo žaidimu norime atkreipti skaitytojų dėmesį į 
specialiuosius leidinius. Žaidimo dalyviams siūloma įsigyti knyga - beveik 
500 puslapių apimties iliustruotas vadovas “Didieji pasaulio stebuklai” 
nebus pardavinėjama knygynuose. Susidomėjusieji pasiūlymu galės ne tik 
užsisakyti šį leidinį, kurį gaus paštu, bet ir išbandyti laimę patrauklioje 
loterijoje. Tačiau mūsų pasiūlymas pirkti knygą nėra imperatyvus”, - pažymi 
A.Andrijauskas.

Užsisakiusieji knygą už ją turės sumokėti tik atsiimdami pašte. Be to, 
žmonės per septynias dienas galės atsisakyti leidinio, jeigu jis jiems 
nepatiks.

Bendradarbiauja su pasaulinio garso kompanija

Pavadinimą “Reader’s Digest” turbūt yra girdėjęs kone kiekvienas Lietuvos 
gyventojas, tik ne visi tiksliai žino, kas čia per daiktas. Tai yra garsi 
tarptautinė leidybos ir tiesioginės rinkodaros įmonė, kurios akcijomis 
prekiaujama Niujorko vertybinių popierių biržoje. Ji užsiima ne tik knygų ir 
žurnalų leidyba bei platinimu, bet ir organizuoja žaidimus, siūlančius tam 
tikrą leidinį bei suteikiančius galimybę laimėti prizų. Tokie “Reader’s 
Digest” žaidimai rengiami Didžiojoje Britanijoje, Suomijoje, Slovėnijoje, 
Čekijoje, Lenkijoje, Kanadoje ir kt. Jie išjudina knygų rinką ir pritraukia 
mažiau jomis besidominčių gyventojų sluoksnius.

1990 metais įkurta leidykla “Alma littera” šiuo metu yra didžiausia 
Lietuvoje. 2002-aisiais susijungus jai ir pedagoginės literatūros leidyklai 
“Šviesa”, atsirado didžiausia Baltijos šalyse leidybos įmonių grupė.

“Kartu su didžiulę pasaulinę patirtį turinčiais partneriais norime 
įgyvendinti vieną pagrindinių projekto tikslų - paskatinti visuomenę grįžti 
prie knygos. Jeigu žmonės nelabi turi laiko užeiti į knygynus, knyga pati 
bandys pasibelsti į jų duris“, - pastebi “Alma littera” generalinis 
direktorius Arvydas Andrijauskas