Tema: Re: kaip radus kreditine kortele pasinaudot bankomatu?
Autorius: G.
Data: 2010-06-08 23:01:44
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message
news:hum5o9$a54$1@trimpas.omnitel.net...

> O jei bankas tau suteiktu kredita grynais - irgi neshiotumeisi?

Man atrodo nelabai suprati kas yra kreditinė kortelė su kredito limitu. To
kredito galimybės negali pasidėti į "saugią" sąskaitą  :)
Matau diskusija pradėjo degraduoti...

Galima blevyzgoti šitas nesamones, bet esmė tokia, kad šiuo metu bulkutėmis
prekiaujanti kavinė turi daugiau įsipareigojimų klientui ir daugiau klientui
palankaus valstybinio reguliavimo nei bankas. Bulkučiu parduotuvė bent jau
negali pakeisti savo įkainių, tuo metu, kai jau susimokėjai ir lauki savo
"beliašo",  ar priversti tave susimokėti už tau jau paruoštą, bet kažkokiu
būdu iš virtuvės pavogtą bandelę... :)

G.V.

G.V.