Sveiki, Gal kas galėtumėte patikslinti dėl namo bendrijos veiklą reguliuojančių įstatymų: 1. Pirmininkės užklausta bendrijos narių sąrašo su kontaktiniais duomenimis, su tikslu pateikti pasiūlymą administruoti bendriją per elektroninį portalą. Atsisakyta juos pateikti, motyvuojant LR įstatymais, nespecifikuojant konkrečiai. Ar atsisakymas buvo pagrįstai motyvuotas? 2. Pastate visos esančios patalpos yra poilsinės (ne gyvenamosios) paskirties. Dalis patalpų pastoviai nuomuojama trečioms šalims patalpų sąvininkų už užmokestį. Ar tai gali būti pripažinta komercine-ūkine veikla ir jei taip - ar ji leidžiama poilsinės paskirties patalpose? 3. Patalpose bendrijos pirmininkas remiantis dalies narių interesais senai, dar prieš pirkimą, nusamdė "budinčias", kurios niekaip nėra reglamentuotos sprendimais (galbūt tik yra darbo sutartys, bet su jomis neleidžiama susipažinti) ir kurių vienintelė esminė funkcija - įgalinti 2 p. trumpalaikius nuomininkus patekti į patalpas (duoti raktus), paimti mokestį ir vėl paimti raktus. Šia funkcija naudojasi tik dalis patalpų sąvininkų, o kitai daliai budinčiosios faktiškai neteikia jokių paslaugų. Ar yra būdas kaip nors civilizuotai išskaičiuoti šį mokestį iš administravimo išlaidų pagal ploto vienetus. Iš anksto ačiū!