TA ir tecniskai tvarkinga, saugi masina yra skirtingos savokos. Dalies dalyku tiesiogiai susijusiu su eismo saugumu TA netikrina, kad ir amortiku, kuro bako stovio, kuro nutekejimo, nebent labai akivaizdziai matosi, variklio stovio, as pvz su fwd uzgesus varikliui posukyje uzlekiau ant saligatvio, nes neistrauke, gerai kad ten beveik negyvenamam rajone (pienines gatvej). O TA nepraeisi del visai nereiksmingu eismo saugumui minusu- neveikia galinis valytuvas, jo purskiklis be vandens, neveikia forkopo jungtis (masina pirkau su forkopu, o su priekaba nesu vaziaves jau 18 metu ir nesiruosiu, jei susiruosiu, susitvarkysiu kad mentai nesikabinetu), dega srs (o jei tas pats modelis be srs tai jau viskas ok), isores isvaizda ir t.t. net vos klibantis sailenblokas yra maziau pavojingas uz nusmigusi pakabinama guoli (sito netikrina irgi), kai gali visas kardanas iskrist ir apverst masina. -- vyt/ / "Herkus" <h@h.lt> wrote in message news:i7snp6$j2k$1@trimpas.omnitel.net... > Sutinku. Isvis lipdukas yra padarytas greiciau pareigunams - paprastesnei > 'isorinei' identifikacijai (nors ir apytikslei) ar TA baigesi. Nedes gi > kiekvienai dienai po spalva. > > O tikslesne TA pabaigos data parasyta oficialiam dokumente, kuri tam ir > gauna kiekvienas vairuotojas. > > Kokio bb ieskot siknoj smegenu tada?:) Isvis remontuoji masina, kad ir > pats saugiau vazinetum. > > > > 2010.09.28 13:02, retro rašė: >> >> >> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message >> news:i7se1e$ufu$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai jo pamenu kazka, kad buvo toks atvejis, kad nubaude, dave i teisma >>> ir pakui nenubaude :) >> >> >> teismas išnagrinėjo reikalą ir išaiškino, kad reikia vadovautis ne >> lipduku, o data - nustatyta tech. apžiūros talone (nūnai lape). >> >> >> >> p.s. >> >> >> bet tai kaip visi gyvena pagal paniatkes ir nori girdėti tik tai, ką >> patys nori girdėti. >