Tema: Re: Dar apie garantinį po pardavėjo bankroto
Autorius: Zyza
Data: 2011-01-19 15:35:57
Na atstovybe. Tarkim kad ir su fotikais - Olympus turi atstovybe, Canon turi 
tik remonto centra, bet nesiskaito kaip atstovybe. HP turi atstovybe 
Lietuvoj... na ir panasiai.

"and" <and@and.and> wrote in message 
news:ih6laf$1bj$1@trimpas.omnitel.net...
>o kas yra atstovas??????
>
>
>
> "Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message 
> news:ih6cei$ino$1@trimpas.omnitel.net...
>> P.S. Nebent GNT yra tiesioginis firmos atstovas (butent - atstovas, o ne 
>> distributorius).
>>
>> "Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message 
>> news:ih6ccv$ike$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai kad importuotojas ne prie ko. Yra gamintojas, kuris teikia garantija 
>>> (siunti diska tiesiai jam ir sutvarko) ir yra pardavejas, kuris diska 
>>> parduoda ir suteikia savo garantija. Prie ko cia tarpininkai ? 
>>> (importuotojai)
>>>
>>> "Martozo" <martozoistrinti@xxx.lt> wrote in message 
>>> news:ih665j$9s1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Eilinė situacija: nupirktas kietas diskas, pardavėjas bankrutavo, 
>>>> garantijos periodas nesibaigęs.
>>>> Po konsultacijų kitam groupse susisiekiau su gamintoju, gamintojas sako 
>>>> taip garantija galioja, siųsk diską, pakeisim. Tada pagalvojau, o kaip 
>>>> su importuotojais. Pasiskambinau GNT. Jie sako bankrutavęs pardavėjęs 
>>>> turi jiems skolų, todėl GNT nemokamos garantijos neteikia.
>>>>
>>>> Klausimas ar tikrai garantiją teikia pardavėjas, o ne gamintojo 
>>>> atstovas (GNT)?
>>>
>>>
>>
>>
>