Tie b... tai net tų brangesnių, grąžinamų, nevisada nori pilnai priimti, išsidirbinėja ir grąžina tik simboliškai. On 2011.03.14 05:00 AM, Ash wrote: > Avialinijos: KLM Royal Dutch Airlines. Jau užsiklausiau, bet vargiai ar > taip iš anksto jie atšaukinės skrydžius. > > "Herkus" wrote in message news:ilkl97$r7m$1@trimpas.omnitel.net... > > Nebent jei is geros valios grazintu viska, 2sav periodas cia negalioja. > Butent tokiems atvejams kompanijos ir siulo brangesnius bilietus su > galimybe keisti datas arba grazinti. Jei pirkai pigesni varianta jie > deja pasilieka pilna teise pinigu negrazinti. Kokios avialinijos? > > Kitas variantas force major - jei skrydziai butu isvis fiziskai negalimi > i Japonija tuo metu, tada turetu grazinti pinigus > > 2011.03.14 09:43, Ash rašė: >> Sveiki, >> >> nusipirkome bilietus į Japoniją, planavome skirsti gegužės mėn. Staiga >> ima dingti noras skristi. Bilietai pirkti per LT kelionių agentūrą ir >> dar nepraėjo 2 savaitės nuo pirkimo. >> Ar bilietai papuola į tą daiktų kategoriją, kuriuos galima grąžinti per >> 2 savaites nuo pirkimo? >> Ką siūlo pati kompanija kol kas dar tikrinamės. Šiaip jau ant bilietų >> parašyta, kad jie negrąžinami. >> >> Laukiami pasiūlymai ir idėjos. >> >> Ed. >