O kodėl klientai neturi šansų įrodyti? Jei apskaitą tvarko tik įmonė, ir jei įvyksta skaičiavimo klaida - tai aišku, kad ta įmonė ir padarė tą klaidą. Mano atveju - susitvarkė tyliai. "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:iqqi6h$jj6$1@trimpas.omnitel.net... > Kiek zinau per paskutinius ketverius metus nebuvo nei vieno ivykio, kad i > 100 rimtesniu apskaitos firmu sarasa patenkanciu firmu pridarytu rimtu > nuostoliu klientui del savo klaidu ir uz tai atlygintu. Aisku, galima > teigti, kad susitvarko tyliai, bet kazko abejoju del tokios praktikos. > Bardakas istatymuose kolkas - klientas praktiskai neturi shansu > issireikalaut ir kazka irodyt, o jei nuostoliai virsija, kad ir metu pajams > ish to kliento - dauguma pamasto - o kam moket? > > O griztant prie temos, atsakomybes apribojimas - norma. > > "Niccolo" wrote in message news:iqqh94$ht9$1@trimpas.omnitel.net... > > Kadangi daugiau negu šiek tiek temoj, tai galiu pasakyti, kad rimta > apskaitos firma nors ir spardėsi - bet sumokėjo daugiau, negu buvo numatyta. > Na, sumos, aišku, ne 150 Lt buvo, bet proporcija kainos ir atsakomybės - > panaši. > Žinoma, jei norės - naują UABą įregistruos, todėl reikia žiūrėti, su kuo > prasidedi. > >