Vadinasi, mums pasisekė su sutartimi. O kontora ne tik kad rimtesnė buvo, bet netgi labai rimta. Tik kad jau jų klaida tai akivaizdi buvo, ir, kaip sakė dėdės teisininkai, turbūt bet kokia išlyga sutarties sąlygoje nebūtų padėjusi. "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:iqqld5$p15$1@trimpas.omnitel.net... > Matei, kaip atrodo tipine lietuviska audito isvados islyga? Jei nors kiek > rimtesne kontora, kazkas panasaus bus ir sutartyje del apskaitos tvarkymo. > > "Niccolo" wrote in message news:iqqkb8$n98$1@trimpas.omnitel.net... > > O kodėl klientai neturi šansų įrodyti? Jei apskaitą tvarko tik įmonė, ir jei > įvyksta skaičiavimo klaida - tai aišku, kad ta įmonė ir padarė tą klaidą. > Mano atveju - susitvarkė tyliai. > > > "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message > news:iqqi6h$jj6$1@trimpas.omnitel.net... >> Kiek zinau per paskutinius ketverius metus nebuvo nei vieno ivykio, kad i >> 100 rimtesniu apskaitos firmu sarasa patenkanciu firmu pridarytu rimtu >> nuostoliu klientui del savo klaidu ir uz tai atlygintu. Aisku, galima >> teigti, kad susitvarko tyliai, bet kazko abejoju del tokios praktikos. >> Bardakas istatymuose kolkas - klientas praktiskai neturi shansu >> issireikalaut ir kazka irodyt, o jei nuostoliai virsija, kad ir metu >> pajams >> ish to kliento - dauguma pamasto - o kam moket? >> >> O griztant prie temos, atsakomybes apribojimas - norma. >> >> "Niccolo" wrote in message news:iqqh94$ht9$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Kadangi daugiau negu šiek tiek temoj, tai galiu pasakyti, kad rimta >> apskaitos firma nors ir spardėsi - bet sumokėjo daugiau, negu buvo >> numatyta. >> Na, sumos, aišku, ne 150 Lt buvo, bet proporcija kainos ir atsakomybės - >> panaši. >> Žinoma, jei norės - naują UABą įregistruos, todėl reikia žiūrėti, su kuo >> prasidedi. >> >> >