Off topic: >po to siusk imonei rasta su iteikimu (kai atpliesiamas vokas) su ispejimu O koks to tikslas? Kuo skiriasi nuo paprasto laiško? Gi abiem atvejais gali pasakyti, jog voke rado gražų atviruką. Padėkit man suprasti kodėl visi sako siųsti įvairias pretenzijas registruotu paštu, nors tas niekaip neįrodo, kad aš siunčiau kažkokią pretenziją. Ačiū. "VNO" wrote in message news:iuud9d$3j8$1@trimpas.omnitel.net... sunku patiketi (bet gal), kad galima uz tokius dalykus grazinti pinigus. pirma ko - pamirsk ta vartotoju teises - ten gali paskambinti nebent del konsultacijos. suzinok is ju kokie teises aktai galioja tokieks darbams. po to siusk imonei rasta su iteikimu (kai atpliesiamas vokas) su ispejimu, kad nepasalinus gedimu per protinga laika (pvz 2 sav) arba atsizvelgiant i punkta suratyje, bus kreipiamasi i teisma. VNO "mrxas222" <kgiedrius@gmail.com> wrote in message news:iuua1d$ui8$1@trimpas.omnitel.net... > Situacija tokia: > Sutarta su imone sumontuoti kiemo vartus ir ju automatika (2009metais > 08men.) > Rezultate: Darbus atliko nekokybiskai, daug kartu vaziavo reguliuoti. > Ziema > vartai neuzsidarineja. Galu gale sugedo automatika, kuria pakeite i kita > irgi sugedusia. Kai pasakiau kad man netinka sugedusi automatika ir viskas > turi veikti normaliai tai buvo atsakyta kad niekuo padeti negali (senos > technologijos ir t.t.). > > Zodziu dabar esu su neveikianciais vartais, ir firma kuri atsisako > taisyti. > Sutarti su jais ir garantija turiu tiek montavimo darbams tiek irangai. > > Klausimas butu kaip juos priversti spresti problema ? > Ar turiu teise reikalauti visu sumoketu pinigu atiduodant visa tai ka man > jie sumontavo ar pan. > Ar jiems siusti koki tai rasta kad sutvarkot per savaite arba kreipsiuos i > vartotoju teises. > Kokios mano galimybes sioje situacijoje. > >