2011.07.05 17:27, Laurynas rašė: > Surašai jiems pretenziją: 2008 m. įsigijau iš jūsų vartus, pirmą kartą > sugedo tada, atvykot, nepataisėt iki galo, antrą kartą atvykot, trečią, > surašai viską kaip buvo. Tada pareikalauji ko tu nori: sutaisyti, > sumažinti kaina, grąžinti vartus ir jie tau grąžina pinigus. Pretenziją > išsiunti faxu, emailu, registruotu. Lauki atrodo 10 d., tada su ta > pretenzija į vartotojų teises, jie jau ten kažką daro. > > Jei visas šis reikalas neduoda rezultatų, samdai advokatą, eini į teismą. daug raidyčių. Mano variantas trumpesnis ir rezultatas labiau prognozuojamas. Tavo variantu per 20 darbo dienų atsiųs laišką kad komisija atvyks susipažinti su problema. Žiūrėk iki Velykų jos ir sulauksi. -- ejs