Sveiki, Eilinis bajeris: Mato baldai: "Jei užsisakot šiandien baldus gausit kitos sav. pabaigoj, nes kaip tik šitas modelis atvažiuoja" Aš (tris kartus): Ar tikrai? Garantuojat? Mato baldai: "Taip sakė vadybininkai, bet dar pasitikslinsiu". Šeštadienio vakaras, pora skambučių, aišku jokie vadybininkai nedirba. Mato baldai: "Pirmadienį patikslinsiu, bet neturėtų užtrukt, gal kokią dar savaitę max" Pirmadienis: Mato baldai: "Po 3 savaičių" Aš: "Tiek to - palauksiu" Po 3 savaičių: Aš: "Kur baldai" Mato baldai: "Geriausiu atveju - dar po trijų savaičių, gamintojai negauna odos, nesusidaro krovinys ir niekas neatvažiuos" Aš: "Eikit nachui" Taigis: sutartis standartinė, jokia ten pardavėja jos nekeitinės, terminas 60 kalendorinių dienų. Bet užpisa - vis gi galima sakyt pasirašiau sutartį, paveiktas melagingos, klaidinančios Mato baldų darbuotojo informacijos. Kaip juos patrumpint? Šiaip ar taip baldų norėjosi greitai. Ar numot ranka, laukt tas 60d ir jei nebus reikalaut gražint dvigubą avansą? Ačiū