man su sba pan buvo "Rimas" <rimas_m@delayahoo.de> wrote in message news:j5fmqf$bej$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Eilinis bajeris: > > Mato baldai: "Jei užsisakot šiandien baldus gausit kitos sav. pabaigoj, > nes kaip tik šitas modelis atvažiuoja" > Aš (tris kartus): Ar tikrai? Garantuojat? > Mato baldai: "Taip sakė vadybininkai, bet dar pasitikslinsiu". Šeštadienio > vakaras, pora skambučių, aišku jokie vadybininkai nedirba. > Mato baldai: "Pirmadienį patikslinsiu, bet neturėtų užtrukt, gal kokią dar > savaitę max" > > Pirmadienis: > > Mato baldai: "Po 3 savaičių" > Aš: "Tiek to - palauksiu" > > Po 3 savaičių: > > Aš: "Kur baldai" > Mato baldai: "Geriausiu atveju - dar po trijų savaičių, gamintojai negauna > odos, nesusidaro krovinys ir niekas neatvažiuos" > Aš: "Eikit nachui" > > Taigis: sutartis standartinė, jokia ten pardavėja jos nekeitinės, terminas > 60 kalendorinių dienų. Bet užpisa - vis gi galima sakyt pasirašiau > sutartį, paveiktas melagingos, klaidinančios Mato baldų darbuotojo > informacijos. > > Kaip juos patrumpint? Šiaip ar taip baldų norėjosi greitai. Ar numot > ranka, laukt tas 60d ir jei nebus reikalaut gražint dvigubą avansą? > > Ačiū