Tema: Re: saskaitu pasirasymas el.parasu
Autorius: PukiS
Data: 2011-09-29 11:55:02
a ka cia sertifikavimo centras buria:

Jeigu dokumentų kiekis yra didelis arba pats procesas vykdomas taip, kad
įmonės atstovas negali dalyvauti jame, tuomet pasirašymo operacija vyksta
automatiškai t.y. programiniu būdu be žmogaus dalyvavimo.
Kyla kitas klausimas, o kas gali pasirašyti tokius dokumentus t.y. kieno
vardu bus pasirašomi dokumentai?
Manoma kad, net jeigu dokumentai yra generuojami programiniu būdu,
elektroninį dokumentą turetu pasirašyti fizinis asmuo, kuris atsako už tos
programinės įrangos, tarnybinės stoties, taikomosios sistemos ir pan.
funkcionavimą.
Nors tokie sertifikatai yra išduodami fizinio asmens vardu, jie vadinami
įrangos sertifikatias.

man fleshiuke gulintis sertifikatas netinka,  periodines saskaitas noriu
generuot ir siust automatu, +servan fleshiuko nepakaisiosiu aks kart....