Tema: Re: Pakomentuokit banko veiksmus
Autorius: Apocalypto
Data: 2011-10-04 23:55:47
geriau isspreskit uzduoti :)
Kuris teiginys yra teisingas?
a) Statistine ilgalaike akciju graza sieke 6 proc., obligaciju graza - 2.5
proc., vidutine metine infliacija - 11 proc.
b) Statistine ilgalaike akciju graza sieke 11 proc., obligaciju graza - 6
proc., vidutine metine infliacija - 2.5 proc.
c) Statistine ilgalaike akciju graza sieke 2.5 proc., obligaciju graza - 11
proc., vidutine metine infliacija - 6 proc.