Sveiki, su kolegom diskutavom tokiu klausimu, kuris man seniai neduoda ramybės. Kaip yra su įrodinėjimu, kad vartotojas registruodamasis sistemoje sutiko su ekrane matomomis taisyklėmis? Esmė, kad dauguma atvejų sutikimas techniškai įgyvendinamas vienu iš dviejų būdų: 1. klientas registruodamasis pamato taisyklių tekstą, uždeda varnelę, tada gali paspausti toliau. Jei varnelė neuždėta, registracijos baigti techniškai numatytu būdu neįmanoma. 2. Tas pats, kas 1, tik papildomai duomenų bazėje, prie vartotojo profilio, pažymima, jog buvo sutikimas. Dabar beveik nehipotetinė situacija: klientas reiškia pretenzijas ir teigia, jog su jokiom taisyklėm nesutiko. Jų nebuvo/nematė ar dėl kitokių priežasčių nepažymėjo privalomos varnelės ir sėkmingai prisiregistravo. Techniškai, iš paslaugos tiekėjo pusės, nematau galimybių įrodyti, jog klientas tikrai išreiškė sutikimą. Žodžiu, du klausimai, lengvesnis ir sunkesnis: 1. Jei klientas kreipiasi į teismą (tikriausiai civilinio proceso tvarka) teigdamas, jog paslaugos tiekėjas kažką padarė neįspėjęs, o jis jokių taisyklių akyse nėra matęs. Kam gula įrodinėjimo atsakomybė, jog taisyklės buvo/nebuvo, bei kaip vyktų pats įrodinėjimas? 2. Mano asmenine nuomone, nėra ko svaičioti ir diskutuoti šiuo klausimu, nes jau tikriausiai yra precedentų tokių. Tai gi, gal kas matėt teismo nutarčių analogiškais klausimais? P.S. Klausimas kol kas ne apie tai kaip padaryti registraciją, jog tokių situacijų nebūtų.