O tavo tikslas kuo maziau pinigo prarast ar klienta padoriai aptarnaut nusukant piniga is tiekejo? "scrp" <someone@somewhere.somehow> wrote in message news:jf9gif$ckh$1@trimpas.omnitel.net... > kad nekurti naujos temos... > butu idomu suzinoti apie sia situacija is pardavejo puses. > > pvz: imu is didmenininko preke, kuris nurodo prekei tarkim 1 arba 2 metu > garantija, kai tuo tarpu globaliai gamintojas deklaruoja jog garantija 3 > metai. Sutartyse su tiekeju irasyta jog as kaip mazmenininkas besalygiskai > sutinku su tiekejo nurodyta garantija. Nu ok, sutinku, paimu preke, duodu > galutiniam vartotojui, nusiperka preke. Po 2 metu ir 1 dienos ateina su > preke kuri sugedo/nebedziugina/brokas/etc., ir rodo pirstu I globalia > garantija. > Prekiu sritis: vaizgo/garso/biuro technika. > > kaip elgtis jei: > didmenininkas duoda 1 metu garantija, useris gryzta po 1m. ir 1 dienos > (globali TARKIM 1 metai), pagal LR istatymus 2m!? > > kaip elgtis jei: > didmenininkas duoda 2 metu garantija, useris gryzta po 2 metu ir 2 dienos > (gamintojas nurodo 3 metus) > > > > > > "cD-r0m" wrote in message news:jektlj$516$1@trimpas.omnitel.net... > > Cia kazkada vyko diskusija apie garantini laikotarpi. Kur pardavejas > nustato > savo, bet jis kaip ir negalioja, o buna is tiesu ilgesnis, nes pazeidzia > kazka.. Galit primint kur ieskot arba ikopypeistint esme, jei matot posta? > Aciu.