nu bet kita vertus, jei užsakė kokią egzotiką ir kas nors užsitęsė ne dėl pardavėjo kaltės, tai gal būtų galima pabandyt ir juos suprast.... On 03/14/2012 10:02 AM, VNO wrote: > tiesiog oficialiai paparasyk pradziai grazinti avansa. > ivardink pagrinda (zodini termina irgi pamineciau, asmuo ju puseje ir uzsakymo lapus). > > nes niekur nematau, kad butum rases, kad jie jo grazinti nenori. > > > VNO > > "-Velnias-"<talentedmripley@gmail.com> wrote in message news:jjo00u$4k9$1@trimpas.omnitel.net... >> Turiu toki klausima. Buvo padarytas uzsakymas (zymioj firmoj) plytelems. >> Pervestas avansas pavedimu is imones saskaitos (pirkejas ne fizinis >> asmuo). Nutiko taip, kad viskas buvo daroma zodiniu susitarimu, nes >> vadybininke pusiau pazistama, toje firmoje yra pirkta ne karta. Taciau >> uzsakymo lapai, su kiekiais ir sumomis yra, atsiusta el. laisku. >> Buvo zadeta pristatyti prekes per 2 savaties, dabar jau praejo 1,5 menesio. >> Kokiu pagrindu reikalauti sugrazinti avansa? >> >> Dekui