Tema: Re: Reikalavimas eiti i policijos automobili del KET pazeidimo
Autorius: NicMC
Data: 2012-07-03 10:28:52
On 2012.07.02 19:59, John Smith wrote:
> Sveiki,
>
> jeigu policija sustabdo del KET pazeidimo, ar pareiguno nurodymu yra privaloma eiti i tarnybini automobili?
>
> Jeigu privaloma, tai konkreciai kokiu istatymu remiantis?
>
> Aciu.

Bendru atveju - neprivaloma. Privaloma tampa tik tuomet, jeigu esi
sulaikomas. Pareigūnau tave gali "kviesti". Asmeniškai mano reakcija į
pakvietimą visuomet priklauso nuo pareigūno elgesio prieš tai - jei
žmogus tiesiog dirba, tai kam jam trukdyti, o ir savo laiką taupyt
verta? Na, bet jeigu ten temidė žaliam apvalkale, tai užsidarai sau
langą ir lai šokinėja aplink.