Tema: Re: Reikalavimas eiti i policijos automobili del KET pazeidimo
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2012-07-24 17:14:55
Kita vertus, nesutikčiau ir su tokia formuluote.
Skaitom viską nuodugniai:

20. Policijos patruliui tarnybos metu draudžiama:

20.9. įsodinti į tarnybinę transporto priemonę kitus asmenis, išskyrus
atvejus, kai būtina

20.9.4. įforminti teisės pažeidimo ar kitus procesinius dokumentus;

Aš matau taip: Patruliui draudžiama sodinti į savo automobilį kitus asmenis,
NEBENT būtina įforminti pažeidimo dokumentus (ir kt. variantai).
Kol kas matau tik pačiam patruliui degančią žalią šviesą tave pasikviesti į
savo automobilį (na, jei prasižengei, ir reikia surašyti protokolą).
Bet aš nematau privalomumo vairuotojui bėgti sėsti į tą automobilį, jei jis
nėra nušalintas nuo vairavimo. (Nušalinimas forminamas atskirai, irgi, taip
sakant, jie gali suforminti pas save vieni).
Taigi, manau reikia ne patrulių veiklos įstatymą vartyti, o KET ir pan. -
kur yra vairuotojo PAREIGOS.

J.
P.S. nepažeidinėkit, ir nekils dilemos - eiti, sėsti ar nesėsti. Tarybinių
laikų mentų-apgavikų kažkaip jau gal ir neliko, nebebūna bajerių, kad nušovė
kitą, o sustabdė tave.

"NicMC"  wrote in message news:jten9c$3a6$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012.07.05 00:58, John Smith wrote:
> O siaip kuo remiantis neprivaloma? Nes pries tai imestam linke, tai
> parasyta, kad kaip ir privaloma IMHO. Senesniam editione - kad
> neprivaloma.

Nu tai vadovaujamės "leidžiama, kas ne draužiama". O kada jie turi teisę
tave pasiimt - parašyta aiškiai. Tai visais kitais atvejais kaip ir dzin.